Vahvaa terveydenhuollon osaamista Spider Medin hallitukseen

Spider Medin hallitukseen on kutsuttu mukaan KTM Petri Keksi. Petri tuo Spider Mediin vahvaa ja monipuolista kokemusta suun terveydenhuollon sekä muun terveydenhuollon johtamisesta, strategisesta kehittämisestä ja kasvun rakentamisesta.

Petri Keksi toimii hallitusammattilaisena, konsulttina ja sijoittajana. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus terveydenhuollon johtotehtävistä Suomessa. Petri on ollut 15 vuotta Terveystalossa erilaisissa johtotehtävissä. Viimeksi hän toimi Terveystalon kasvuliiketoiminnoista vastaavana johtajana ja yhtiön johtoryhmän jäsenenä. Sitä ennen Petri toimi Terveystalon suunterveyden palvelujen liiketoimintajohtajana sekä yrityskaupoista vastaavana johtajana.

”Toivotan Petrin tervetulleeksi Spider Medin hallitukseen ja odotan innolla yhteistyötä hänen kanssaan juuri aloitetulla Spider Medin kehitysmatkalla”, sanoo Spider Medin hallituksen puheenjohtaja ja MB Rahastojen partneri Anssi Mattila. ”Tavoitteenamme on seuraavien vuosien aikana jatkaa asiakaslähtöisten toimintamallien sekä aidosti avoimen ja välittävän toimintakulttuurin kehittämistä sekä yhtiön vahvaa kasvua”, hän jatkaa.

Anssi Mattila
Partneri, MB Rahastot
050 538 5806 tai anssi.mattila@mb.fi

(Kuva: Petri Keksi)